کنسرت رستاک هفتم آبان ماه
نویسنده خبر : ملیکا گلی ،امیر همتی

کنسرت رستاک هفتم آبان ماه

ملیکا گلی ،امیر همتی 31 اکتبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1072365
بازدید : 86
220 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

درخشش مردِ پائيزي در شب سرد پائيزِ تهران!

كنسرت “رستاك حلاج “در تاريخ ٧ آبان ١٤٠٢ در سالن ميلاد نمايشگاه تهران برگزار شد.
“رستاك” جزء معدود خواننده هايي است كه تعداد زياد حاضرين داخل سالن قطع به يقين هواداران دو آتيشه و بسيار قديمي او هستند و اندك مخاطبي پيش مي آيد كه به عنوان طرفدار معمولي يا نا آشنا در داخل سالن حاضر باشد.
نكته اي كه هميشه در خصوص اجراهای “رستاك” قابل توجه است، حال و فضای صميمي و راحت او با مهمانانش است و سعي بر اين دارد كه فضاي خودماني و صميمي را ايجاد كند، اين مسئله را ميتوان از نوع گويش، اكت ، اجرا و حتي در استايل خودماني و راحت و به دور از تجملات او دید.

يكي ديگر از نكات مهم كنسرت ، نورپردازي است كه از رنگ هاي ملايم و دلنشين استفاده شده است و با وجود جو سنگين و بيس دار و فضاي پاپ راك گونه كنسرت ،نورهاي دلخراش و زننده اي استفاده نشده است و اين هم يكي از اركان اصلي فضاي راحت كنسرت هاي “رستاك” به شمار مي آيد.

قطعه هايي همچون همه بارونو دوست دارند،
بعد من ، غلط ،قهوه ، شرابي و دريا
طرفداران دو آتيشه رستاك را به ذوق و شوقي درآورد كه كل سالن، صداي زمزمه آنهاست كه انرژي كنسرت را چند برابر ميكند.

يكي ديگر از نكات قابل توجه ، حاكميت طرفداران زيادِ مرد بر سالن است كه در كنسرت هاي اين روزها همچين چيزي ناياب و كمياب است.

عليرضا مهدي زاده ،سعيدخيرخواه،كسري جديدزاده،ايمان توسلي،پويا خمي،فرزين سالي،مهدي محمديان وابولفضل نوروزي ، نوازندگاني بودند كه عاشقانه در شب پرخاطره رستاك همراه او بودند و هنر زيبا و حرفه ايشان را به رخ مهمانان كنسرت كشاندند!

از مهمان حاضر در اين كنسرت ، ميتوان به حضور سپنداميرسليماني، الهام اخوان،محمد زندوكيلي،افشين مقدم،امير مقيمي و ..
اشاره كرد.

كنسرت ٧ آبان “رستاك حلاج” در سالن ميلاد نمايشگاه به همت موسسه فرهنگي هنري آواي باران به مديريت جناب آقاي منوچهر حسني ،برگزار شد.

عكاس : امير همتي
خبرنگار : مليكاگلي

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها