موزیک ویدیو مست و دیوانه با صدای تاج و تنبورنوازان طرز منتشر شد
نویسنده خبر : احسان احمدی

موزیک ویدیو مست و دیوانه با صدای تاج و تنبورنوازان طرز منتشر شد

احسان احمدی 4 دسامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1075252
بازدید : 188
342 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

در آستان کنسرت سِحر سَحر
موزیک ویدیو مست و دیوانه با صدای تاج و تنبورنوازان طرز

موزیک ویدیوی «مست و دیوانه» در آستانه کنسرت مشترک وحید تاج و تنبورنوازان طرز منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تنبورنوازان طرز، موزیک ویدیو «مست و دیوانه» با آهنگسازی فرشید کاکاوند، خوانندگی وحید تاج و همراهی گروه تنبورنوازان طرز منتشر شد.
این اثر در حالی منتشر می‌شود که گروه تنبورنوازان طَرز با خوانندگی وحید تاج، روز سه‌شنبه 14 آذر 1402 در فرهنگسرای ارسباران کنسرت خود را برگزار می‌کنند.
فرشید کاکاوند سرپرست گروه «تنبورنوازان طرز» و آهنگساز قطعه «مست و دیوانه» می‌گوید: ساخت این قطعه به سال 1397 برمی‌گردد. آن زمان آلبوم «سِحر سَحر» را با صدای وحید تاج منتشر کرده بودیم و آقای تاج به راستی با تسلط بسیار قطعات آن آلبوم را اجرا کردند.
او ادامه می‌دهد: آهنگ «مست و دیوانه» در آواز اصفهان ساخته شده است و در تنظیم این قطعه برای سازهای قانون با نوازندگی پریچهر خواجه و عود با نوازندگی شیدا حبیبه‌وند خط ملودی مجزا نوشتم. قطعه را با صدابرداری حسن خدایی‌نیا ضبط کردیم و میکس و مسترینگ را غلامرضا صادقی انجام داده است.
کاکاوند تاکید می‌کند: بعد از ضبط قطعه، نتیجه کار آنقدر به دلمان نشست که تصمیم گرفتیم آن را به صورت موزیک ویدیو منتشر کنیم.
این آهنگساز می‌گوید: برای تهیه ویدیوی این قطعه تماسی با محمدرضا امامقلی مدیرکل حوزه هنری استان قزوین داشتم. ایشان با جدیت و دلسوزی بسیار با ما کمال همکاری را داشتند تا موزیک ویدیوی «مست و دیوانه» در حوزه هنری استان قزوین تولید شود. آقای امامقلی تاکید داشت که آثاری با عیار بالا را با جان و دل حمایت می‌کند و به راستی که همین‌گونه هم شد.
سرپرست گروه تنبورنوازان طرز می‌گوید: برای ما بسیار ارزشمند است که مسئول حوزه هنری استان قزوین، به این خوبی از هنر فاخر حمایت می‌کند و لازم است که به طور ویژه از او تشکر کنم.
کاکاوند تاکید می‌کند: ما این شانس را داشتیم که تیمی حرفه‌ای به کارگردانی مرتضی سازنده از سوی حوزه هنری استان قزوین مامور شد تا موزیک ویدیویِ اثر ما را بسازد.
آهنگساز قطعه «مست و دیوانه» می‌گوید: این قطعه یکی از قطعه‌های گروه تنبورنوازان طرز است که در کنسرت روز سه‌شنبه در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.
کنسرت مشترک گروه تنبورنوازان طرز و وحید تاج 14 آذر 1402 به تهیه کنندگی یاسر یگانه در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.
این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود که در بخش اول سازهای تنبور، سه‌تار، تنبک و عود روی صحنه می‌آیند و در بخش دوم تنبورنوزان به گروه اضافه خواهند شد. در کنسرت «سِحر سَحر» اشعاری از مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر اجرا می‌شود.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها