کنسرت مسيح و آرش پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲
نویسنده خبر : طوبا صیاد هنرور

کنسرت مسيح و آرش پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲

طوبا صیاد هنرور 7 ژانویه 2024 0 نظر
کد خبر : 1078178
بازدید : 242
237 پسند
خلاصه خبر : مسيح و آرش پس از شانزده ماه دوری از صحنه،در تاریخ ۱۵ دی ماه در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد برروی صحنه رفتند.
متن خبر :

مسيح و آرش پس از شانزده ماه دوری از صحنه،در تاریخ ۱۵ دی ماه در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد برروی صحنه رفتند.
این کنسرت با استقبال قابل توجهی از هواداران روبه‌رو شد.
مسیح و آرش قطعات خود از جمله جون،جاده،تو که نیستی پیشم،خالی بود دستم،به همه بگو،بیا بازم،گلی،شاخه نبات،صدریشتری،من معذرت می‌خوام،عمو زنجیر باف،دریا،رز،بوی شمال و شاه بیت را به گوش هواداران خود رساندند.
همچنین مسیح برای اولین بار آهنگ چگونه به اینجا رسیدیم و چگونه گم شدیم که به زبان انگلیسی است را برای طرفداران خود به اجرا گذاشت.
در این کنسرت نوازندگانی همچون بردیا امیری(درامز)،نامی جمشیدی(گیتار)،امیر‌ولک‌کار(گیتار بیس)،معراج(کیبورد)،مرسال وطنی(ساکسیفون)،مهرداد داربوکا(پرکاشن)،علی الماسی(گیتار) و دیگر نوازندگان خانم اجرای بی‌نظیری برای تماشاگران انجام دادند.
همچنین از مهمانان ویژه ی این کنسرت می‌توان به حضور محمد تربتی اشاره کرد.
شایان ذکر است که کنسرت مسیح و آرش پانزدهم دی ماه در دو سانس به همت«موسسه ی آراد»،به مدیریت«جناب آقال سعید سال افزون»برگزار شد و این کنسرت برای تاریخ ۱۹ دی ماه تمدید شد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها