کنسرت روزبه نعمت اللهی بیست و هشتم دی ۱۴۰۲
نویسنده خبر : کیمیا ذکریا

کنسرت روزبه نعمت اللهی بیست و هشتم دی ۱۴۰۲

کیمیا ذکریا 20 ژانویه 2024 0 نظر
کد خبر : 1079634
بازدید : 211
457 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

تازه ترین کنسرت روزبه نعمت اللهی در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ در یک سانس در برج میلاد تهران برگزار شد.
نعمت اللهی شب گذشته بر روی استیج میلاد جدید ترین اجرای خود را به روی صحنه برد و از هواداران حاضر در سالن درخواست همخوانی و هم صدایی کرد و با اشاره به اینکه در خارج از کشور همیشه کنسرت ها تک سانس برگزار میشود او هم همین شیوه را پیش گرفته است .
هم چنین نعمت اللهی گفت : شاید این اخرین کنسرت اون باشد و برای سلامتس و بهبود حنجره اش نیاز دارد مدتی را سکوت کند و کنسرت برگزار نکند و فقط به عشق مردم و هوادارانش هست که با تمام سختی ها به روی صحنه امده است .
نعمت اللهی در این کنسرت مجموعه ایی از قطعات پر طرفدار خود مانند چمدان ، مونالیزا ، نفس نفس ، دریا و …. را اجرا کرد که اجرای بی نقص و قابل قبولی را به مخاطبین خود ارائه داد .
نعمت‌الهی که با انتشار آثاری با کلام مولانا در ابتدای دوران کاری‌اش شناخته شده بود، ۲ هنرمند رقص سماع و حرکات آیینی را نیز برای برنامه‌اش در نظر گرفته بود که در مقاطع مختلف اجرا روی صحنه می‌آمدند و به اجرای حرکات آیینی می‌پرداختند.
نعمت‌الهی سپس ضمن تشکر از نوازندگان و بانوانی که اون را در این کنسرت همراهی میکنند با معرفی مادرش گفت: من با راهنمایی و تلاش مادرم خواننده شدم. مادرم الگوی من است و همه چیزم را مدیون او هستم ، امیدوارم روزی بتوان با اون روی صحنه اجرا داشته باشم .
این کنسرت به همت موسسه فرهنگ گستر صبا در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد .
در پایان بیننده تصاویر این کنشرت از قاب دوربین کیمیا ذکریا باشید .

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها