مراسم رونمایی آلبوم دلتنگی با صدای ابراهیم یوسفی
نویسنده خبر : مهسا میرقدری

مراسم رونمایی آلبوم دلتنگی با صدای ابراهیم یوسفی

مهسا میرقدری 24 فوریه 2024 0 نظر
کد خبر : 1082275
بازدید : 591
214 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

مراسم رونمایی آلبوم دلتنگی با صدای ابراهیم یوسفی و آهنگسازی محسن غلامی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور عوامل و مهمان های سرشناسی برگزار شد حضور چهره هایی مانند محسن غلامی (آهنگساز) پیمان سلیمانی (شاعر و پژوهشگر ادبیات) فاضل جمشیدی (خواننده) آیدین نیکومرام (نوازنده بیس و تنظیم کننده) محسن معراجی(شاعر، مدیر برنامه) آرین مقصودی (تنظیم کننده و خواننده) زهرا حسینی”صحرا” (ترانه سرا و شاعر) هومن هودفر (ترانه سرا، خواننده و آهنگساز) آرین (خواننده) محمد احتشامی (کارگردان و تهیه کننده) حسین رودگر (نوازنده گیتار) جلب توجه می کرد، این مراسم که در سالن استودیو مونو برگزار شد با سخنرانی چند تن از هنرمندان آغاز، با صحبت هایی از عوامل آلبوم ادامه پیدا کرد. در اواسط برنامه، پیمان سلیمانی که اجرای این برنامه را نیز به عهده داشت، به ارائه سخن در مورد موسیقی پذیری و لحن پذیری غزل های حسین منزوی پرداخت.
این برنامه، با اجرای چهار قطعه از آلبوم دلتنگی توسط خواننده به پایان رسید.
ابراهیم یوسفی متولد ده اردیبهشت هزار و سیصد و پنجاه و چهار در تهران می باشد که دوره های آموزشی آواز ایرانی را نزد اساتیدی چون عبدالحسین مختاباد، مسعود میرزا حیدر، مرحوم رضوی سروستانی، مهدی مبتلا، محمد معتمدی و محمدرضا لطفی گذرانده و همکاری با گروه کر فرهنگسرای بهمن، همکاری با گروه موسیقی تیار و همکاری با ارکستر سمفونیک تهران در کارنامه هنری این آرتیست دیده می شود.
آلبوم دلتنگی، هفتمین اثر ابراهیم یوسفی  پس از آلبوم های کیمیا ، زنجیر گیسو، راز نهان، خواب خورشید، گیسوی نگار، سهم من از عاشقی می باشد و هم زمان با جلسه رونمایی، به صورت نسخه فیزیکی منتشر و همچنین در سایت های معتبر دانلود، قابل دریافت می باشد.
گزارش تصویری این مراسم را با عکسهایی از مهسا میرقدری با هم تماشا می کنیم:
برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها