كنسرت علیرضا قربانی ٢٣ تا ٢٧ اسفند ۱۴۰۲
نویسنده خبر : امير همتي ، مليكاگلي

كنسرت علیرضا قربانی ٢٣ تا ٢٧ اسفند ۱۴۰۲

امير همتي ، مليكاگلي 23 مارس 2024 0 نظر
کد خبر : 1088317
بازدید : 874
391 پسند
خلاصه خبر : جدیدترین اجراهاي «علیرضا قربانی» با حمایت کم نظیر هواداران در حالی به روی صحنه رفت که از روزهای قبل هواداران تماشای این اجرا ساعت های زیادی را صرف انتظار برای تهیه بلیط این اجرا کرده بودند!
متن خبر :

فاتح كنسرت هاي تهران !

جدیدترین اجراهاي «علیرضا قربانی» با حمایت کم نظیر هواداران در حالی به روی صحنه رفت که از روزهای قبل هواداران تماشای این اجرا ساعت های زیادی را صرف انتظار برای تهیه بلیط این اجرا کرده بودند!
قرباني كه در اجراهاي خود در تير ماه در مجموعه كاخ سعد آباد و همچنين در دي ماه در رويال هاي اسپيناس پالاس موفق بوده است ، حال براي سومين بار در سال ١٤٠٢
به روي صحنه در پايتخت رفته است تا فاتح پايتخت باشد!
اين اجرا ها از ٢٣ تا ٢٧ اسفند برگزار شده است و حال براي تاريخ ٣ تا ٧ فروردين سال ١٤٠٣ تمديد شده است…

در ابتدای اجرا، اولین صحنه ای که به چشم میخورد، چیدمان جذاب دقیق و کامل جایگاه نوازندگان و در مرکز صحنه اجرا جایگاه خود علیرضا قربانی دیده می‌شود که با نورپردازی قرمز رنگ، چشم‌نوازتر به چشم می آید.
در ادامه و با آغاز كنسرت شاهد ويديو بك دراپ هاي جذابي بودیم که حس قطعات را به خوبی به مخاطب منتقل میکرد! و يكي ديگر از كارهاي موفقيت آميز كارگرداني اين اجرا ، وجود نورپردازي دقيق با رنگ بندي ملايم كه بخش اعظمي را رنگ هاي “بنفش، آبي و سبز ” در بر گرفته بودند!

در اين اجرا قطعاتِ پرطرفداري همچون : در زلف تو آويزم ، پريشاني ، بي گناه ، عروج ، مرا ببخش ، پريشاني و … اجرا شد كه در هركدام شاهد عشق و علاقه و همخواني بي نظير بين استاد و مهمانانش بوديم…
اما پرچم دارِ اصلي ” روزگار غريب ” است
قطعه اي كه همگي بدون شك بخاطر آن حضور يافته اند
و چه عاشقانه هايي در اين ترك وجود دارد ، خلاصه بگويم
اگر ” روح خسته اي ” داشته باشي ، يك دقيقه هم در اين اجرا آرام نخواهي يافت و همگي اين ” عشق ، شور ، محبت ، همخواني و حتي پريشاني ” ريشه در ” معجزه صداي استاد” دارد!

اعضای گروه ارکستر قربانی را در این اجرا: تنظیم قطعات برای ارکستر: حسام ناصری، پیانو و سازهای الکترونیک: حسام ناصری، ویلن و کمانچه: سامان صمیمی،  تار و سه تار: هومن مهدویان، ویلن یک: امین عطایی، آرمین قضاتی، رایین نورانی، بهار فلسفی، برهان همتی، ویلن دو: آرش جامع، نگار فرجی، کوشا صرافی، سارا نادری، زهرا کریمی، ویولا: دانیال جورابچی، طناز اسدالهی، مهدی منادی، الهام عادلی‌زاده، ویلنسل: مسعود فیروزی‌نژاد، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین، سینا آذرآباد، فلوت: شقایق صادقیان، ابوا: حسام صدفی‌نژاد، هورن: نرگس تقی‌پور، هومان باقی، گیتار باس: دارا دارایی، پرکاشن: ذکریا یوسفی، شایان ریاحی تشکیل می دادند که به طور کلی شب کم نقص و جذابی را برای مخاطبین این اجرا رقم زدند. همچنین کارگردانی و طراحی صحنه این کنسرت را فرید ناظرفصیحی، طراحی و مهندسی صدا را آرش پاکزاد، مدیریت فنی صدا و نور را بهنام شبستری و طراحی و اجرای نور را سینا سینایی بر عهده دارند.

حال ، بعد از اجراهاي متعدد و بي نظير ” عليرضا قرباني”
منتظر كنسرت هاي نيمه اول فروردين ١٤٠٣ هستيم و مطمئنيم كه تمامي آن ها هم به بي نظيري اجراهاي قبل برگزار خواهد شد ، اما بايد ببينيم كه بعد از آن شاهد اجراي دوباره به عنوان ” چهارمين تور ” خواهيم بود يا نه؟

گزارش: مليكا گلي تصاویر: امير همتي ، مليكاگلي

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها