روایت روزبه نعمت اللهی و کامران تفتی از دیدار شمس مولانا
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : نعمت‌اللهی خواننده موسیقی تلفیقی روزهای پایانی آذر ماه سال جاری بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش «ملت عشق» را در برج میلاد روی صحنه ‌برد...
متن خبر :

 

 

روایت روزبه نعمت اللهی و کامران تفتی از دیدار شمس مولانا

 

نعمت‌اللهی خواننده موسیقی تلفیقی روزهای پایانی آذر ماه سال جاری بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش «ملت عشق» را در برج میلاد روی صحنه ‌برد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی از بازیگران و کارگردانان با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما میزبان علاقه‌مندان بود و با استقبال خوب آن ها همراه شد.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در این اثر موسیقایی-نمایشی که طبق گفته دست‌اندرکارانش با شکل و شمایلی متفاوت به روی صحنه رفت علاوه‌بر حضور روزبه نعمت‌اللهی به‌عنوان خواننده و بازیگر نقش مولانا ، کامران تفتی در نقش شمس تبریزی، گیتی مظفری در نقش دختر مولانا و نسیم ادبی در نقش راوی این کنسرت – نمایش حضور داشتند.
این کنسرت روایتی جدید از دیدار شمس و مولاناست که به گفته عوامل اجرایی آن برخی از عواید برنامه صرف حمایت از برنامه کشوری یونیسف برای کودکان آسیب پذیر ایران شود.

گفتنی است این برنامه برای روز ۲۹ آذر ماه هم تمدید شده است.قیمت بلیت این اثر نمایشی و برخی دیگر از اجراهای موسیقایی طی ماه‌های گذشته در حالی از ۲۰۰ هزار تومان فراتر رفته که هنوز هیچ مرجعی نسبت به نحوه قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها و آثار نمایشی با پروداکشن بالا مواضع رسمی را مطابق با قوانین سازمان تعزیرات حکومتی اعلام نکرده و همین موضوع موجب شده تا حاشیه‌های متعددی پیرامون قیمت‌گذاری بلیت‌ها مطرح شود.

گفتنی است روزبه نعمت‌الهی از جمله خوانندگان صاحب سبک موسیقی پاپ ایران است که تاکنون آلبوم‌های چون «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «داروگ» و «عمو ۳۰زنجیرباف» را طی سال های گذشته در بازار موسیقی منتشر کرده است.

شایان ذکر است که میهمانان ویژه این کنسرت نمایش علی دایی، جواد افشار ، آتیلا پسیانی و شقایق فراهانی بودند.

 

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین (سمیرا سلیمانی) بیننده باشید.

 

 

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها