“نوستالژی” رضا یزدانی امروز منتشر می شود…
نویسنده خبر :

“نوستالژی” رضا یزدانی امروز منتشر می شود…

24 آگوست 2015 0 نظر
کد خبر : 721906
بازدید : 78
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

اولین آلبوم تماما تصویری رضا یزدانی با نام نوستالژی امروز منتشر خواهد شد.این آلبوم که مجموعه ای از قطعات محبوب رضا یزدانی است که به صورت تصویری در آمده قرار است امروز و توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد در سراسر کشور توزیع شود.این آلبوم شامل دوازده قطعه ویدیویی است که توسط علی اوجی تهیه شده است. «ما»، «پیکان»، «چای»، «پشت صحنه»، «نوستالژی»، «نقش اول»، «وقتی تو رفتی»، «هذیون»، «تصادف ناجور»، «تهران گردی»، «کافه رویا»، «مهتاب تو فانوس» از جمله قطعاتیست که در جدیدترین اثر رضا یزدانی به تصویر کشیده شده است. کارگردانی قطعات این آلبوم تصویری «نوستالژی» به عهده علی اوجی،فاطیما یثربی،آرمین قاسم زاده،امین مبارکی، امیر مردان بیگی، یوسف شهیدی فر و البته رضا یزدانی بوده است.

 

شایان ذکر است که دو قطعه از قطعات این آلبوم پیش تر در جشنواره های ققنوس و سونی موفق به دریافت تندیس شده اند.قطعه "تصادف ناجور" به کارگردانی رضا یزدانی در جشنواره سونی مورد تقدیر  قرار گرفت و قطعه "کافه رویا" به کارگردانی فاطیما یثربی در جشنواره ققنوس موفق به دریافت تندیس بهترین کارگردانی جشنواره شد.

 

شبکه موسیقی از شما دعوت میکند که این آلبوم را به صورت نسخه اصلی تهیه و همه از هنر این مرز و بوم حمایت کنیم.

 

در ادامه تصاویر کاور های این آلبوم را از شبکه موسیقی بیننده باشید.

 

      

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها